Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 117
projektov

Spoločenská zodpovednosť a etika v marketingu

«»
Prípona
.zip
Typ
seminárna práca
Stiahnuté
4 x
Veľkosť
3,7 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
41064
Posledná úprava
06.12.2012
Zobrazené
1 569 x
Autor:
vcielocqa
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
Práca sa týka vplyvu marketingu na jednotlivca, spoločnosť a iné formy podnikania. Obsahuje word súbor (7 strán) aj prezentáciu (19 strán).

Úvod
Pri pojme spoločensky zodpovedné podnikanie sa nám naskytnú nasledujúce príklady:
Na konci sedemdesiatych rokov 20.tého storočia vznikli dve firmy, ktorých krédom bolo podnikaním vytvárať lepší svet. Prvá firma vyrábala zmrzlinu z mlieka a smotany bez hormónov a len z prírodných ovocných zložiek či orechov, v ekologických baleniach. Druhá firma vyrábala na zvieratách netestovanú kozmetiku v recyklovateľných baleniach.

Obe mali za cieľ zlepšiť životné prostredie a sociálnu situáciu darovaním určitého percenta zo zisku dobročinným organizáciám. Príchodom 21. storočia tieto firmy zápasili o svoje postavenie pod tlakom zvyšujúcej sa konkurencie nových producentov. Čo sa vlastne stalo? Tieto firmy sa zamerali viac na sociálnu otázku, než na spoľahlivé a efektívne riadenie firmy. Viedlo to k transformácií – museli taktiež zmeniť orientáciu firmy viac na zisk...

Kľúčové slová:

marketing

spoločnosť

etika

zodpovednosť

kotler

upjš

masmédiá



Zdroje:
  • KOTLER, PH.; ARMSTRONG, G.: Marketing. Praha, 2004, s. 779-798
  • Internet
O súboroch cookie na tejto stránke

Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.

Nastavenia Povoliť všetko