Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 119
projektov

Sponzoring

«»
Prípona
.docx
Typ
seminárna práca
Stiahnuté
11 x
Veľkosť
0,1 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
40522
Posledná úprava
15.07.2012
Zobrazené
1 897 x
Autor:
nynooo
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
Podstata public relations
PR je teda komunikácia, ktorej cieľom je dorozumievanie sa, informovanie a oznamovanie, jemná práca s informáciami, faktami, ich významom a súvislosťami, profesionálna práca s cieľovými skupinami a neustále zaobchádzanie so záujmami, názormi a presvedčením ľudí.

Ako nástroje sa v public relations využívajú rôzne druhy médií, môžeme ich rozdeliť na dve základné skupiny, a to na kontrolované a nekontrolované médiá. Máme v nich možnosť regulovať čo sa povie, ako sa to povie, kedy sa to povie a do istej miery aj komu sa to povie. Sponzorstvo je jedným z nástrojov public relations. Ide v ňom o obojstranný prospech, niečo za niečo.

Definícia sponzoringu
„Sponzoring je peňažná alebo iná forma podpory, poskytnutá za dohodnutú protislužbu. Sponzoring je teda príspevok s protiplnením. Sponzorský príspevok je možné poukázať najčastejšie na základe zmluvy o reklame, kedy príjemca vykáže činnosti smerujúce k naplneniu marketingových cieľov sponzora.“

Kľúčové slová:

public relations

definícia PR

podstata PR

plánovanie PR

športsponzoring

sociosponzoring

kultúrny sponzoring

právne aspekty



Obsah:
  • Podstata public relations
    Definícia sponzoringu
    Počiatky sponzoringu
    Plánovanie sponzoringu
    Daňové výhody
    Cieľové skupiny
    Športsponzoring
    Kultúrny sponzoring
    Sociosponzoring
    Právne aspekty vysielania sponzoringu
    Sponzoring dnes a zajtra

Zdroje:
O súboroch cookie na tejto stránke

Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.

Nastavenia Povoliť všetko