Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 119
projektov

Sporné uplatňovanie psychológie v reklame

«»
Prípona
.zip
Typ
seminárna práca
Stiahnuté
14 x
Veľkosť
3,6 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
41570
Posledná úprava
16.02.2013
Zobrazené
1 833 x
Autor:
dorotka.sedilekova
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
Zameranie na nepríjemné vplyvy reklamy. Zameranie sa na manipuláciu reklám. Ako na nás vplývajú reklamy ?  sú dobré alebo nie ? Word práca na 4 strany + prezentáacia 10 strán. 

SPOZNÁVATE TIETO OBRÁZKY Z REKLÁM?
PRAMENE REKLAMY:
V minulosti ľudia používali rôzne presvedčovacie metódy aby dosiahli svoj cieľ (aby uverili v ch bohov alebo predali tovar, často si vymýšľali rôzne klamstvá o zázračných účinkoch tovaru). A však nástupom vedeckej psychológie sa stalo možné aby ľudia používali určité poznatky na ovplyvňovanie myslenia a pocitov druhých a to prostredníctvom metód.

KDE VŠADE SA VY DNES STRETÁVATE S REKLAMOU?
DEFÍNICIA:
Cieľavedomé komunikačné pôsobenie zamerané na určitú cieľovú skupinu, ktorej úlohou je pomáhať pri utváraní postojov, názorov a zvyklostí, vedúcich k žiaducim činnostiam.
Až 16 000 reklamných šotov pôsobí denne na Američanov, predpokladá sa, že svetové výdaje na reklamu dosahujú ročne 50 miliárd eur. Platí heslo: Bez vhodnej reklamy nepredáš!
...

Kľúčové slová:

reklama

manipulácia

technika predaja

pôsobenie reklamy



Obsah:
  • Pramene reklamy
    Defínicia
    Všeobecné požiadavky na reklamu
    Prečo je reklama spornou tematikou
    Kľúčové sporné otázky
    Experiment Američana Jamesa Vicaryho
    Veľa techník predaja
    Reklame ako takej sa nevyhneme ale môžeme zmierniť jej pôsobenie na nás

Zdroje:
  • Moderní psychologie- Grahame Hill
  • Psychológia a reklama- Elena Hadiská
  • Psychologie reklamy- Jitka Vysekalová a kol.
  • Etika médií- Anna Remišová
O súboroch cookie na tejto stránke

Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.

Nastavenia Povoliť všetko