Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 117
projektov

Športový manažment

«»
Prípona
.doc
Typ
seminárna práca
Stiahnuté
17 x
Veľkosť
0,1 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
19199
Posledná úprava
08.02.2009
Zobrazené
4 118 x
Autor:
-
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
Znaky športu, pravidlá, inštitucionalizácia, súťaže, diváctvo,POHYBOVÁ ČINNOSŤ Predpoklady existencie športového manažmentu existencia športu,existencia profesionálneho športu
Administratívne a manažérske riadenie v športe
Znaky:
1. Umiestnenie v sektore.A - zvyčajne štátny sektorM - neštátny, súkromný sektor
2. Tok financií.A - z centrálneho (napríklad štátneho) rozpočtu alebo z grantov M - závislý na predaji tovarov a služieb
3. Monitorovanie zdrojov.A - vzhľadom k rozpočtu M - aktíva a pasíva v rovnováhe
4. Vzťah k zákazníkovi.A - neexistuje, alebo nie je dominantný M - ignorácia zákazníka nie je možná
5. Marketing. A - neexistuje, alebo nie je rozhodujúci M - prioritné zameranie
6. Ciele riadenia. A - udržanie status quo, diverzifikácia osobných a firemných cieľov M - návrat investícií a rast, osobná identifikácia s riadeným subjektom

Kľúčové slová:

chápanie športu

šport

Znaky športu

pravidlá sportu

inštitucionalizácia

POHYBOVÁ ČINNOSŤ


O súboroch cookie na tejto stránke

Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.

Nastavenia Povoliť všetko