Popis:
Znaky športu, pravidlá, inštitucionalizácia, súťaže, diváctvo,POHYBOVÁ ČINNOSŤ Predpoklady existencie športového manažmentu existencia športu,existencia profesionálneho športu
Administratívne a manažérske riadenie v športe
Znaky:
1. Umiestnenie v sektore.A - zvyčajne štátny sektorM - neštátny, súkromný sektor
2. Tok financií.A - z centrálneho (napríklad štátneho) rozpočtu alebo z grantov M - závislý na predaji tovarov a služieb
3. Monitorovanie zdrojov.A - vzhľadom k rozpočtu M - aktíva a pasíva v rovnováhe
4. Vzťah k zákazníkovi.A - neexistuje, alebo nie je dominantný M - ignorácia zákazníka nie je možná
5. Marketing. A - neexistuje, alebo nie je rozhodujúci M - prioritné zameranie
6. Ciele riadenia. A - udržanie status quo, diverzifikácia osobných a firemných cieľov M - návrat investícií a rast, osobná identifikácia s riadeným subjektom
Kľúčové slová:
chápanie športu
šport
Znaky športu
pravidlá sportu
inštitucionalizácia
POHYBOVÁ ČINNOSŤ