Spotrebiteľské organizácie
Popis:
Podľa veľkej ekonomickej encyklopédie sú spotrebiteľské organizácie definované ako vládne, mimovládne, svojpomocné, súkromné a iné organizácie, ktorých poslaním je vytvárať priestor ekonomickej a politickej slobody, v ktorom sa každý občan môže stať aktívnym spolutvorcom svojho osobného, aj spoločenského spôsobu spotreby. Svojim členom poskytujú potrebné služby pri dodržiavaní spotrebiteľských práv a realizácii spotrebiteľskej politiky. Majú formu národných inštitúcií, ktoré sú na celosvetovej úrovni združené do Medzinárodnej organizácie spotrebiteľských zväzov.
Kľúčové slová:
spotrebiteľ
organizácia
spotrebiteľská politika
ochrana spotrebiteľa
Obsah:
- 1. Úvod
2. Inštitucionálne zabezpečenie spotrebiteľskej politiky
3. Súčasný stav právnej ochrany spotrebiteľov v SR
Zákon o ochrane spotrebiteľa
4. Hlavné právomoci orgánov dozoru
5. Informácie a vzdelávanie
6. Osem práv spotrebiteľov - poznáte?
Zdroje:
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.