Starostlivosť o zákazníka a spokojnosť zákazníka
«»
Popis:
Predmetom mojej seminárnej práce je akciová spoločnosť „J&T banka“ a spolu s ňou súvisiaca investičná skupina „J&T group“ je jednou z najaktívnejších investorských skupín v Českej republike a na Slovensku. Dynamický rozvoj skupiny a ďalšie rastové plány majú za cieľ i naďalej posilňovať pozíciu J&T v stredoeurópskom regióne a zaistiť skupine dôležité postavenie na trhoch východnej Európy. Skupina J&T sa vo svojich podnikateľských aktivitách zameriava na štyri základné oblasti. Ide predovšetkým o korporatívne investície, realizované najmä v energetike a strojárstve. Rovnako dôležitou oblasťou pôsobenia skupiny je privátne bankovníctvo a finančné služby. J&T je úspešná aj v realitnom developmente, kde pripravuje širokú teritoriálnu expanziu. Svoje pôsobenie skupina rozšírila aj na ďalšie služby, v ktorých sa orientuje na zdravotníctvo, leteckú business dopravu, média a šport. Každú časť neskôr rozoberiem v práci tak ako ich zaujímavý pohľad na marketing.
Kľúčové slová:
tovary a služby
spokojnosť zákazníka
Obsah:
- Úvod 2
História 3
Profil J&T banky a „J&T investment group“ 4
Reklama 5
Počínanie J&T v prítomnosti 6
Meranie kvality služby modelom „Servqual“ 7
Záver 9
Bibliografia 10
Zdroje:
- www.jt-bank.sk
- Manažment a marketing služieb – Valéria Michalová
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.