Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 118
projektov

Starostlivosť o zákazníka a udržanie si zákazníka

«»
Prípona
.doc
Typ
seminárna práca
Stiahnuté
39 x
Veľkosť
0,1 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
11994
Posledná úprava
15.07.2019
Zobrazené
2 391 x
Autor:
yoshi
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
ÚVOD

Moja práca sa bude zaoberať témou starostlivosti o zákazníka. Práca opisuje metódy a postupy na úspešné zvládnutie starostlivosti a teda udržania zákazníka. Bližšie popisuje postupy pri vytvorení databázy spotrebiteľov, vytváranie a delenie segmentov, ktoré rozdeľujú zákazníkov a správny výber samotných segmentov pri vstupe na trh. Faktory ovplyvňujúce starostlivosť o zákazníkov ako sú zamestnanci, cena a kvalita produktu, po predajný servis alebo práca s objednávkami. Spoločnosť, ktorá chce byť úspešná musí ponúknuť svojim zákazníkom viac ako len predaj produktu alebo služby. Musí s nimi nadväzovať nadštandardné a dlhodobé vzťahy, ktoré jej prinesú zisk a dobré meno spoločnosti. Starostlivosť o zákazníka patrí do komplexnejšej starostlivosti, takzvanej CRM - custumer relations managment čo v preklade znamená riadenie vzťahov so zákazníkom. Táto metóda predaja a starostlivosti v sebe zahŕňa celý systém riadenia a nasmerovania firmy na zákazníka. Starostlivosť o zákazníka je jednou z najdôležitejších zložiek, ktoré by mala firma alebo podnik v dnešnej dobe mať. Práca pojednáva ako si úspešne udržať zákazníkov a ako získavať nových. V dnešnej dobe silnej konkurencie sa firma bez starostlivosti o svojho zákazníka neuplatní. Nasledujúca práca hovorí o nevyhnutnosti komunikácie medzi podnikom a spotrebiteľom nielen pred a počas predaja produktu alebo služby ale najmä po uskutočnení predaja. Cieľom práce je bližšie analyzovať túto tematiku a aplikovať ju na prax.

Kľúčové slová:

starostlivosť o zákazníka

segmentácia spotrebiteľov

custumer relations managment

predaj

marketing

reklama

kúpyschopnosť segmetu

riešenie reklamácií



Obsah:
  • Úvod
    1. Faktory starostlivosti o zákazníka
    2. Segmentácia spotrebiteľov
    2.1 Výhody segmentácie
    2.2 Spôsoby segmentácie
    3. Prieskum a získavanie informácii
    4. Vzťahy s jestvujúcimi zákazníkmi
    5. Riešenie reklamácii
    Aplikácia na prax
    Záver
    Zoznam bibliografických odkazov

Zdroje:
O súboroch cookie na tejto stránke

Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.

Nastavenia Povoliť všetko