Starostlivosť o zákazníka
«»
Prípona
.doc |
Typ
seminárna práca |
Stiahnuté
7 x |
Veľkosť
0,1 MB |
Jazyk
slovenský |
ID projektu
20338 |
Posledná úprava
03.03.2009 |
Zobrazené
634 x |
Autor:
- |
Zdieľaj na Facebooku |
Detaily projektu |
Popis:
Mnoho firiem rozmýšľa dnes, ako zvýšiť tržby. Nie je to jednoduché, pretože konkurencia rastie a trh je už nasýtený. Existuje ale riešenie a to v podobe budovania trvalých vzťahov so zákazníkmi. Vytváranie tohto vzťahu si ale vyžaduje znalosť procesov, ktoré vytvárajú hodnotu pre zákazníka. Cieľom riadenia vzťahov so zákazníkmi nie je zvyšovanie tržieb ale vytváranie dlhodobého vzájomného vzťahu, ktorý prinesie trvalé a rovnomerné tržby. Znižuje sa tým význam jednotlivých nákupov a rastie do popredia trvalá intenzita vzťahov.
Kľúčové slová:
starostlivosť o zákazníka
vzťahy so zákazníkom
zakaznik
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.