Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 035   projektov
0 nových

Starostlivosť o zákazníka

«»
Prípona
.doc
Typ
seminárna práca
Stiahnuté
7 x
Veľkosť
0,1 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
20338
Posledná úprava
03.03.2009
Zobrazené
576 x
Autor:
-
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
Mnoho firiem rozmýšľa dnes, ako zvýšiť tržby. Nie je to jednoduché, pretože konkurencia rastie a trh je už nasýtený. Existuje ale riešenie a to v podobe budovania trvalých vzťahov so zákazníkmi. Vytváranie tohto vzťahu si ale vyžaduje znalosť procesov, ktoré vytvárajú hodnotu pre zákazníka. Cieľom riadenia vzťahov so zákazníkmi nie je zvyšovanie tržieb ale vytváranie dlhodobého vzájomného vzťahu, ktorý prinesie trvalé a rovnomerné tržby. Znižuje sa tým význam jednotlivých nákupov a rastie do popredia trvalá intenzita vzťahov.

Kľúčové slová:

starostlivosť o zákazníka

vzťahy so zákazníkom

zakaznik


O súboroch cookie na tejto stránke

Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.

Nastavenia Povoliť všetko