Stavebná firma Capbulding s. r. o.
«»
Prípona
.doc |
Typ
seminárna práca |
Stiahnuté
13 x |
Veľkosť
0,1 MB |
Jazyk
slovenský |
ID projektu
10430 |
Posledná úprava
05.06.2019 |
Zobrazené
1 793 x |
Autor:
- |
Zdieľaj na Facebooku |
Detaily projektu |
Popis:
Aj napriek neistej dobe sa stavebný trh v tomto regióne zväčšuje. Výrobné podniky investujú do výstavby miliardy, hromadne rastú nadstavby a zastrešenia administratívnych či obytných budov. Mojím poslaním je, zapojiť sa do procesu tvorby, kvalitnej a funkčnej architektúry, ktorá skultúrni našu spoločnosť. Objektov, ktoré prinesú nové pracovné príležitosti.
Kľúčové slová:
marketing
distribúcia
cenotvorba
konkurencia
reklama
podpora predaja
podiel na trhu
imidž firmy
úspešné podnikanie
zákazníci
SWOT analýza
Obsah:
- 1. Identifikácia spoločnosti
2. Marketing
3. Požiadavky potrebne k úspešnému podnikaniu
4. Záver
5. Literatúra
Zdroje:
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.