Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 077   projektov
0 nových

Stratégia marketingovej komunikácie

«»
Prípona
.doc
Typ
seminárna práca
Stiahnuté
14 x
Veľkosť
0,1 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
11990
Posledná úprava
15.07.2019
Zobrazené
1 275 x
Autor:
-
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
Stratégia marketingovej komunikácie

Marketingové komunikačné mixy pozostávajú zo štyroch hlavných nástrojov: reklamy, podpory predaja, public relations a osobného predaja. Všeobecné rozhodnutie o marketingovej komunikácii spoločnosti zahŕňa rozhodovanie o tom, čo povedať, komu to povedať a ako to povedať. Tieto rozhodnutia obsahujú tzv. komunikačnú stratégiu spoločnosti. Stratégia zahŕňa zistenie cieľa poslucháčov, divákov, čitateľov atď. a ich charakteristík, stanovenie komunikačných cieľov, rozhodnutia o komunikačných kanáloch, stanovenie rozpočtu na komunikáciu a rozhodovanie o tom, ako monitorovať účinnosť komunikácie a spätnú väzbu so spotrebiteľom. Fallen pripravuje spotrebiteľa na to, aby si produkt uvedomoval, aby sa mu páčil, alebo aby si vytvoril pre daný produkt preferencie

Kľúčové slová:

marketingová komunikácia

kominikačný mix

podiel na trhu

reklama

podpora predaja

public relations

osobný predaj

priamy marketing

komunikačná stratégia spoločnosti

spotrebiteľ



Obsah:
  • Stratégia marketingovej komunikácie
    Zhodnotenie potenciálu prvkov marketingového komunikačného mixu za účelom zvýšenia podielu na trhu vybranej organizácie
O súboroch cookie na tejto stránke

Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.

Nastavenia Povoliť všetko