Stratégia obchodného podniku
«»
Prípona
.doc |
Typ
seminárna práca |
Stiahnuté
8 x |
Veľkosť
0,5 MB |
Jazyk
slovenský |
ID projektu
287 |
Posledná úprava
25.03.2017 |
Zobrazené
1 916 x |
Autor:
- |
Zdieľaj na Facebooku |
Detaily projektu |
Popis:
V súčasnej dobe prebieha v podnikoch niekoľko procesov, ktoré by mali viesť k ich vyššej rentabilite, vyšším ziskom a pod. K tým najdôležitejším patrí práve kooperácia, koncentrácia, špecializácia a kombinovanie - stratégia.
Najprogresívnejší technicko-vedecký rozvoj a výrobné úlohy je možné
zaistiť len v kooperácii s rôznymi i vzájomne si konkurujúcimi
podnikmi. Marketingové analýzy hľadajú odpoveď nielen na otázky čo, ako a prečo, ale tiež aj na otázku s kým. Kooperácia je podstatou spoločnosti a civilizácie vôbec.
Kľúčové slová:
strategický manažment
medzipodniková kooperácia
analýza makroprostredia
rentabilita
zisk
kartel
konkurencia
dodávatelia
odbyt
Obsah:
- Teoretická časť
Praktická časť
1. Úvod
2. Analýza externého prostredia
2.1 Analýza makroprostredia
2.1.1 Politicko-právne prostredie
2.1.2 Spoločenské prostredie
2.1.3 Demografické prostredie
2.1.4 Ekonomické prostredie
2.1.5 Technologické prostredie
2.1.6 Geografické prostredie
2.2 Analýza mikroprostredia
2.2.1 Trh
2.2.2 Stávajúca konkurencia
2.2.3 Nová konkurencia
2.2.4 Dodávatelia
2.2.5 Zákazníci
3. Analýza interného prostredia
4. Vízie
5. Formulácie strategických cieľov
6. Záver
7. Prameň
Zdroje:
- Štatistická ročenka 2001
- Demografický vývoj obyvateľstva SR 2001
- Článok z Hospodárskych Novín - “Všeobecná analýza ekonomických javov SR za rok 2001“
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.