Stratégia v podniku na výrobu zákuskov a toriet
«»
Popis:
1. Identifikácia vízie, poslania a cieľov podniku
Vízia:
- vyrábať chutné zákusky na základe tradičných receptov použitím kvalitných surovín a pritom neustále dbať na spokojnosť zákazníka a sústrediť sa na udržiavanie priateľských vzťahov s ním.
Poslanie podniku:
- vyrábať klasické aj umelecké a detské torty na objednávku, ovocné poháre, ako aj zákusky od výmyslu sveta pripravené z kvalitných surovín, a dodávať do kaviarní a cukrární. Našou filozofiou je používať najlepšie prísady a pripravovať maškrty tradičnou receptúrou, ako by ich piekli naše staré mamy a aby chutili aj nám. Popritom nezabúdame sledovať nové trendy v zdobení tort a kráčame s dobou.
Produktové portfólio podniku:
• torty:
- klasické
- atypické
• zákusky
• čajové pečivo
• výrobky z lístkového cesta
• slané pečivo
• ovocné poháre
...
Kľúčové slová:
stratégia
vízia
ciele
analýza externého a interného prostredia podniku
podniková a podnikateľská stratégia
Obsah:
- 1. Identifikácia vízie, poslania a cieľov podniku
2. Analýza externého prostredia podniku
3. Predvídanie budúceho vývoja externého prostredia podniku
4. Analýza interného prostredia podniku
5. Opis a analýza zostavovania podnikateľskej stratégie
6. Opis a analýza zostavovania podnikovej stratégie
7. Opis realizácie stratégie
8. Záver
Zdroje:
- SLÁVIK, Š.: Strategický manažment. 1.vyd. Bratislava : Sprint, 2005.
- ISBN 80-89085-49-0
- PAPULA, J.: Vývoj teórie strategického manažmentu pod vplyvom meniaceho sa prostredia. 1.vyd. Bratislava : Kartprint, 2004. ISBN 80-88870-40-2
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.