Stratégia vo vybranom podniku - Czajlik Ranch
«»
Popis:
Zmyslom seminárnej práce je opísa
ť, analyzovať, interpretovať a hodnotiť proces formulovania stratégie vo vybranom podniku a zistiť, ako stratégia pomáha podniku existovať, prežívať alebo byť úspešnou v dynamickom a zložitom prostredí.
Kľúčové slová:
podnikateľská stratégia
podniková stratégia
analýza externého a interného prostredia
vízie
ciele
poslanie
Obsah:
- 1. Identifikácia vízie, poslania a cieľov podniku
2. Analýza externého prostredia podniku
3. Predvídanie budúceho vývoja externého prostredia podniku
4. Analýza interného prostredia podniku
5. Opis a analýza zostavovania podnikateľskej stratégie
a) formálna a racionálna zložka (plánovaný proces)
b) neformálna a spontánna zložka (intuitívny, neplánovaný proces)
6. Opis a analýza zostavovania podnikovej stratégie
a) možnosti diverzifikácie
b) možnosti vertikálnej integrácie
7. Opis realizácie stratégie
8. Záver
Zdroje:
- SLÁVIK, Š. 2009 Strategický manažment. 2. vyd. Bratislava Sprint dva 2009. s. 403. ISBN 978-80-89393-08-4
- Štatistický úrad, internetová stránka podniku Czajlik Ranch
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.