Stratégia vo vybranom podniku
«»
Popis:
Stratégia vo vybranom podniku LOKO TRANS Slovakia. Poslanie - poslaním podniku je medzinárodná spolupráca, zjednodušenie nákladnej železničnej dopravy, preprava a doprava vybraných tovarov
Cieľ - uplatnenie firmy, jej výrobkov a služieb nielen na domácom, ale aj na zahraničnom trhu. Predaj výrobkov a služieb za prijateľné ceny
Vízia - vybudovaním spomínaných výrobných kapacít by sa mesačné výdavky na prenájom priestorov v Dubnici nad Váhom mohli použiť na splátku úveru a zároveň by sa výstavbou haly vytvorili moderné, vyhovujúce výrobné kapacity pre podnikateľskú činnosť na trhu so železničnou technikou.
Kľúčové slová:
vízie
poslania a ciele podniku
analýza externého prostredia
analýza interného prostredia
stratégia
Obsah:
- 1. Identifikácia vízie, poslania a cieľov podniku
2. Analýza externého prostredia podniku
3. Predvídanie budúceho vývoja externého prostredia podniku
4. Analýza interného prostredia podniku
5. Opis a analýza zostavovania podnikateľskej stratégie
a) formálna a racionálna zložka (plánovaný proces)
b) neformálna a spontánna zložka (intuitívny, neplánovaný proces)
6. Opis a analýza zostavovania podnikovej stratégie
a) možnosti diverzifikácie
b) možnosti vertikálnej integrácie
7. Opis realizácie stratégie
8. Záver
Zdroje:
- NAGYOVÁ, Ľ., Strategické marketingové analýzy
- SLÁVIK Š., Strategický manažment, 2009
- Quinn J. B.: Strategic Change. Logic al Incrementalism. Sloan Management Review 1978
- LOKO TRANS Slovakia s.r.o., 2006, Dostupné na internete: http://lokotransslovakia.sk/sk/index.php?id=1
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.