Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 116
projektov

Stratégia vstupu nadnárodnej spoločnosti ACNielsen na slovenský trh

«»
Prípona
.doc
Typ
seminárna práca
Stiahnuté
8 x
Veľkosť
0,1 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
21863
Posledná úprava
01.04.2009
Zobrazené
1 817 x
Autor:
jelsulka
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
Americká nadnárodná spoločnosť ACNielsen Corporation vznikla v roku 1923. Založil ju Arthur C. Nielsen, Sr. v Chicagu pod názvom ACNielsen Company. V súčasnosti je podľa dosiahnutých príjmov najväčšou spoločnosťou v oblasti marketingového výskumu, informácií a analýz spotrebných výrobkov a služieb na svete. Spoločnosť má svoje pobočky vo vyše 100 krajinách po celom svete, jej ústredie sa nachádza v New Yorku. V oblasti strednej a východnej Európy pôsobí napríklad v Azerbajdžane, Bielorusku, Bulharsku, Chorvátsku, Českej republike, Estónsku, Grécku, Maďarsku, Litve, Lotyšsku, Poľsku, Rumunsku, Slovensku, Ukrajine, Uzbekistane a mnohých ďalších krajinách.
Na Slovensku vznikla pobočka ACNielsen Slovakia, spol. s r. o. v roku 1993 a patrí medzi najväčšie spoločnosti zaoberajúce sa marketingovým výskumom trhu.

Kľúčové slová:

Spolocnost ACNielsen

Vstup ACNielsen na SR trh

Účastníci trhu

konkurenčné prostredie

klienti

politika



Zdroje:
  • Diplomová práca:
  • Krišáková, I.: Vstup nadnárodnej spoločnosti ACNielsen na slovenský trh, 1999/2000
  • Internet:
  • http://www.acnielsen.com, 21.11.2004
O súboroch cookie na tejto stránke

Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.

Nastavenia Povoliť všetko