Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 119
projektov

Strategické plánovania a marketingové stratégie

«»
Prípona
.doc
Typ
seminárna práca
Stiahnuté
13 x
Veľkosť
0,1 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
30179
Posledná úprava
08.03.2010
Zobrazené
1 823 x
Autor:
mirka21
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
V najvšeobecnejšom ponímaní je strategické plánovanie vlastne spôsob, akým daná ekonomická jednotka využíva svoje zdroje k úspešnému vstupu svojich výrobkov či služieb na trh. Strategické plánovanie je priamo previazané na marketingové plánovanie, pretože jeho plány využíva práve na vstup svojich výrobkov alebo služieb na trh. Usmerňuje celkové zameranie a snahy organizácie v daných podmienkach spoločnosti a ekonomiky.

Kľúčové slová:

Strategické plánovanie

marketingová stratégia

Ansoff

Porter

Kotler

segmentačné stratégie



Zdroje:
  • 1. BLAŠKOVÁ, M.: Strategické plánovanie - vývoj a vybrané problémy. Bratislava: Ekonóm, 2005. 144 s. ISBN 80-225-1992-8.
  • 2. KOTLER, P.: Marketing management. Praha: Grada, 1998, 710 s. ISBN 80-7169-600-5.
  • 3. PAYNE, A.: Marketing služieb. Praha: Grada, 1996, 247 s. ISBN 80-7169-276-X.
  • 4. HORÁKOVÁ, H.: Strategický marketing. Praha: Grada, 2003, 204 s. ISBN 80-247-0447-1.
O súboroch cookie na tejto stránke

Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.

Nastavenia Povoliť všetko