Strategicke plánovanie na úrovni podniku ako celku
«»
Popis:
Záver
Medzi základné problémy implementácií stratégií patrí obsahová stránka stratégie, ktorá je v niektorých prípadoch formulovaná bez vnútornej či vonkajšej reality. V niektorých prípadoch sa stáva, že stratégia nie je pochopená realizátormi. Tento problém nastáva na základe zlej komunikácií alebo neúčasti realizátorov implementácií na formulovaní stratégie. Navrhnuté riešenia: Implementovaná stratégia sa musí kontrolovať, aby sa určil rozsah, v akom sa dosahujú ciele. Je to nevyhnutné najmä z dvoch príčin. Proces formulovania stratégie je väčšinou subjektívny, hoci sa na jeho objektivizáciu vynakladá veľké úsilie. Prvý podstatný test reality prichádza až po jej implementácii. Preto strategický manažéri musia sledovať signály trhov ako odozvu na stratégie. Musia tiež poskytovať potrebné metódy kontroly, ktoré zabezpečia, že sa strategický plán sleduje. Ďalšia príčina je v tom, že stratégia sa často implementuje v rýchlo meniacom sa prostredí, preto kontrola je potrebná na spoznanie a prispôsobenie sa novým okolnostiam.
Kľúčové slová:
strategické plánovanie
formulácia stratégie podniku
implementácia stratégií
Obsah:
- Úvod
1.Pojem strategické plánovanie
1.2 Zodpovednosť za strategické plánovanie v podniku
1.2 Strategické myslenie
2. Prístupy a smery strategického plánovania
3. Vývojové fázy strategického plánovania
4. Tvorba strategického plánovania v podniku
4.1 Analýza externého prostredia podniku
4.2 Analýza interného prostredia podniku
5. Formulovanie podnikovej stratégie
6. Podmienky a implementácia podnikovej stratégie
Záver
Zoznam použitej literatúry
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.