Strategické plánovanie - seminárna práca
Prípona
.doc |
Typ
seminárna práca |
Stiahnuté
42 x |
Veľkosť
0,1 MB |
Jazyk
slovenský |
ID projektu
7029 |
Posledná úprava
27.11.2017 |
Zobrazené
1 344 x |
Autor:
- |
Zdieľaj na Facebooku |
Detaily projektu |
Popis:
Strategické plánovanie sa vo všeobecnosti poníma ako proces tvorby a realizácie firemnej stratégie, ktorá vychádza z podnikových cieľov a možností, pričom však zohľadňuje meniace sa marketingové príležitosti. Starostlivé plánovanie pomáha firmám byť pripravené na očakávané zmeny, predpokladať ich a čo najrýchlejšie na ne reagovať, čím si zabezpečia konkurenčnú výhodu oproti firmám s menej starostlivým plánovaním.
V rámci tejto práce chcem pokračovať vo fiktívne založenej modelovej firme Corum, spol. s r.o. a nadviazať tak na sériu prác z prvého ročníka, ktorej predmetom podnikania je najmä reklamná a propagačná činnosť. Na tejto fiktívnej firme budem demonštrovať aplikáciu štyroch základných krokov strategického plánovania, identifikujem jednotlivé strategické podnikateľské jednotky, vytvorím maticu BCG a taktiež zdôvodním začlenenie výrobkov a služieb do jednotlivých polí v rámci tejto matice.
Kľúčové slová:
stretegické plánovanie
podnikateľské jednotky
matica
firma
podnik
Obsah:
- Úvod
Štyri základné kroky strategické plánovania
Identifikácia strategických podnikateľských jednotiek
Matica BCG
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.