Strategický brand manažment
«»
Prípona
.doc |
Typ
seminárna práca |
Stiahnuté
23 x |
Veľkosť
0,1 MB |
Jazyk
slovenský |
ID projektu
20359 |
Posledná úprava
02.03.2009 |
Zobrazené
1 441 x |
Autor:
- |
Zdieľaj na Facebooku |
Detaily projektu |
Popis:
Väčšina produktov sa dnes vo svete kupuje vďaka silnej značke. Brand manažment ako súčasť všeobecného manažmentu je platformou, na ktorej sa buduje majetok v značkách. Manažment značky je viac zameraný na zákazníka ako len na produkt. Podstatou tejto disciplíny je, že každá značka firmy sa riadi tak, akoby bola samostatnou podnikateľskou jednotkou. V súčasnosti patrí značka bezpochyby k jedným z hlavných rozhodovacích procesov pri nákupe.
Značka sa prezentuje ako znak, písmeno, číslica alebo ich kombinácia. Úlohou značky je predovšetkým pomôcť zákazníkovi identifikovať a odlíšiť výrobky, alebo služby danej firmy od konkurencie. Značka je stilný stimul, ktorý má v podvedomí zákazníka vyvolať predstavu o celkovom image produktu, resp. jeho pridanej hodnote.
Kľúčové slová:
brand manažment
trh
konkurencia
porovnávanie
Zdroje:
- 1. Kotler, P.: Marketing Management, Praha, Grada Publishing, 2001, str. 401, ISBN 80-247-0016-6
- 2. Bartáková G.a kol.:, Marketing manažment II.,Bratislava, 228 s.r.o., 2007, str.177, ISBN 978-80-969856-1-6
- 3. http://www.henkel.sk/cps/rde/xchg/henkel_sks/hs.xsl/70_3464_SKS_HTML.htm
- 4. http://www.beauty.sk/spravy/?clanok=4947
- 5. http://www.beauty.sk/spravy/?clanok=5058
- 6. www.henkel.sk
- 7. www.seesame.sk
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.