Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 091   projektov
0 nových

Strategický brand manažment

«»
Prípona
.doc
Typ
seminárna práca
Stiahnuté
23 x
Veľkosť
0,1 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
20359
Posledná úprava
02.03.2009
Zobrazené
1 441 x
Autor:
-
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
Väčšina produktov sa dnes vo svete kupuje vďaka silnej značke. Brand manažment ako súčasť všeobecného manažmentu je platformou, na ktorej sa buduje majetok v značkách. Manažment značky je viac zameraný na zákazníka ako len na produkt. Podstatou tejto disciplíny je, že každá značka firmy sa riadi tak, akoby bola samostatnou podnikateľskou jednotkou. V súčasnosti patrí značka bezpochyby k jedným z hlavných rozhodovacích procesov pri nákupe.

Značka sa prezentuje ako znak, písmeno, číslica alebo ich kombinácia. Úlohou značky je predovšetkým pomôcť zákazníkovi identifikovať a odlíšiť výrobky, alebo služby danej firmy od konkurencie. Značka je stilný stimul, ktorý má v podvedomí zákazníka vyvolať predstavu o celkovom image produktu, resp. jeho pridanej hodnote.

Kľúčové slová:

brand manažment

trh

konkurencia

porovnávanie



Zdroje:
O súboroch cookie na tejto stránke

Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.

Nastavenia Povoliť všetko