Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 091   projektov
0 nových

Strategický marketing firmy

«»
Prípona
.docx
Typ
seminárna práca
Stiahnuté
8 x
Veľkosť
0,1 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
41154
Posledná úprava
10.12.2012
Zobrazené
1 738 x
Autor:
janulka.odziomkova
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
Cieľom tejto seminárnej práce bude všímať si aplikáciu teoretických poznatkov zo strategického marketingu v praxi vo firme STROJSPIŠ spol. s r.o.

Firma STROJSPIŠ, spol. s r.o. bola založená v roku 1996 so sídlom v Spišskej Novej Vsi. Je súkromnou firmou a nástupníckym subjektom štátneho podniku STS Spišská Nová Ves, ktorý bol založený v roku 1948. Stavia na základoch viac ako 50 ročnej tradície v strojárenskej výrobe. Firma je jedna z menších vo svojom odvetví s ročným obratom 2,3 mil. € Štatutárnym orgánom firmy je konateľ Ing. Pavol Strmeň.

Svojou hospodárskou činnosťou nadväzuje na činnosť STS a rozvíja obchodné a výrobné aktivity v strojárskej výrobe pri výrobe technologických oceľových konštrukcií, oceľových konštrukcií pre stavebníctvo, strešných konštrukcií zvarencov, výliskov a rôznych prvkov z ocele, nerezu a hliníka. Firma zároveň realizuje dodávku stavieb na kľúč – výrobné haly, sklady, autosalóny, supermarkety, chladiarenské boxy a objekty špeciálneho použitia, deliace steny, stropné podhľady – s využitím izolačných termopanelov. Štatutárnym orgánom firmy je konateľ Ing. Pavol Strmeň. 

Kľúčové slová:

konkurencia

trh

SWOT analýza

marketing

stratégia firmy



Obsah:
  • 1. Základné kroky k definovaniu stratégie firmy
    2. Situačná analýza
    3. Analýza konkurencie
    4. Analýzy odvetvia
    5. Analýza zákazníkov a zákaznícke stratégie
    6. Organizačná štruktúra spoločnosti Strojspiš, spol. s r.o.
    7. Stratégie marketingového mixu
    8. Portfólio analýzy
O súboroch cookie na tejto stránke

Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.

Nastavenia Povoliť všetko