Popis:
Cieľom tejto seminárnej práce bude všímať si aplikáciu teoretických poznatkov zo strategického marketingu v praxi vo firme STROJSPIŠ spol. s r.o.
Firma STROJSPIŠ, spol. s r.o. bola založená v roku 1996 so sídlom v Spišskej Novej Vsi. Je súkromnou firmou a nástupníckym subjektom štátneho podniku STS Spišská Nová Ves, ktorý bol založený v roku 1948. Stavia na základoch viac ako 50 ročnej tradície v strojárenskej výrobe. Firma je jedna z menších vo svojom odvetví s ročným obratom 2,3 mil. € Štatutárnym orgánom firmy je konateľ Ing. Pavol Strmeň.
Svojou hospodárskou činnosťou nadväzuje na činnosť STS a rozvíja obchodné a výrobné aktivity v strojárskej výrobe pri výrobe technologických oceľových konštrukcií, oceľových konštrukcií pre stavebníctvo, strešných konštrukcií zvarencov, výliskov a rôznych prvkov z ocele, nerezu a hliníka. Firma zároveň realizuje dodávku stavieb na kľúč – výrobné haly, sklady, autosalóny, supermarkety, chladiarenské boxy a objekty špeciálneho použitia, deliace steny, stropné podhľady – s využitím izolačných termopanelov. Štatutárnym orgánom firmy je konateľ Ing. Pavol Strmeň.
Kľúčové slová:
konkurencia
trh
SWOT analýza
marketing
stratégia firmy
Obsah:
- 1. Základné kroky k definovaniu stratégie firmy
2. Situačná analýza
3. Analýza konkurencie
4. Analýzy odvetvia
5. Analýza zákazníkov a zákaznícke stratégie
6. Organizačná štruktúra spoločnosti Strojspiš, spol. s r.o.
7. Stratégie marketingového mixu
8. Portfólio analýzy