Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 091   projektov
0 nových

Stručná seminárna práca na predmetSegmentácia trhu

«»
Prípona
.doc
Typ
seminárna práca
Stiahnuté
8 x
Veľkosť
0,1 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
9129
Posledná úprava
22.06.2018
Zobrazené
1 075 x
Autor:
-
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
Rôzny zákazníci majú rôzne potreby. Nepožadujú všetci rovnaký produkt ani rovnaký úžitok z produktu. Dokonca ani individuálny produkt nebudú všetci zákazníci kupovať z rovnakých dôvodov. Podnik ktorý som založila sa zaoberá výrobou a predajom konfekcie. Pre určenie cieľovej skupiny a segmentu trhu som si vybrala týchto 5 kritérií a to: región, zamestnanosť, pohlavie, vek, povolanie, životný štýl. Každé kritérium som si rozdelila do skupín.
Región: Východoslovenský, Stredoslovenský, Západoslovenský....... Východoslovenský región je pre moje podnikanie neatraktívny, z dôvodov veľkej nezamestnanosti a tým pádom aj slabej kúpyschopnosti obyvateľstva.
Stredoslovenský región má tiež menej pracovných príležitosti a obyvatelia za prácou väčšinou dochádzajú do zahraničia, alebo na západné Slovensko. V tomto regióne je tiež vo veľkej miere zásobovaný trh textilom z Poľska, Číny, vynaložené prostriedky na presadenie na tomto trhu by boli zbytočnou investíciou.

Kľúčové slová:

konfekcia

zamestnanosť

štatistiky

príjem

segmenty

slávnosti

silná stránka


O súboroch cookie na tejto stránke

Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.

Nastavenia Povoliť všetko