SWOT analýza a aplikácia na spoločnosť IBM
«»
Popis:
SWOT analýza je nástroj strategického plánovania na posúdenie silných a slabých stránok, príležitostí a hrozieb, ktoré spočívajú v danom projekte, obchodnej príležitosti, prípadne v inej situácii, v ktorej sa nachádza organizácia so snahou uskutočniť určitý, stanovený cieľ. Súčasne naznačuje možné alternatívy budúceho vývoja, možnosti na ich využitie prípadne ich riešenie. Analýza sa sústreďuje tak na externé (príležitosti a hrozby), ako aj na interné (silné a slabé stránky) faktory úspešnosti podniku
Kľúčové slová:
SWOT analýza
IBM
Obsah:
- 1 SWOT analýza 3
1.1 Strengths – silné stránky 3
1.2 Weaknesses – slabé stránky 4
1.3 Opportunities – príležitosti 4
1.4 Threats – hrozby 4
1.5 Využitie SWOT analýzy 5
1.6 Prednosti a obmedzenia swot analýzy 6
2 SWOT analýza IBM 7
Bibliografia 9
Zdroje:
- PAPULA, J. – PAPULOVÁ, Z. 2009. Strategický manažment – Teoretické východiská alebo jadro vedomostí. 1. vyd. Bratislava: Kartprint, 2009. 141s. ISBN 978-80-88870-78-4
- PAPULA, J. – PAPULOVÁ, Z. 2010. Strategické myslenie manažérov – Za tajomstvami strategického myslenia. 1. vyd. Bratislava: Kartprint, 2010. 187s. ISBN 978-80-88870-86-9
- DE WIT, B. - ET MEYER, R. 2005. Strategy Synthesis, Resolving Strategy Paradoxes to Create Competitive Advantage. 2. vyd. London: Thomson Learning, 2005. 459s. ISBN-13-978-1-86152-965-7
- MintzbERG, H. – LAMPEL, J. – AHLSTRAND, B. 2009. Strategy safary. 2. vyd. New York: The Free Press. 431s. ISBN 978-0-273-71958-8
- http://sk.wikipedia.org/wiki/SWOT
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.