SWOT analýza spoločnosti Slovanet
«»
Popis:
Teoretický úvod:
Názov metódy je odvodený od anglického obsahu jednotlivých pojmov, ktorých prvé písmená tvoria jej názov
• S Strenghts Silné stránky
• W Wiaknesses Slabé stránky
• O Opportunities Príležitosti
• T Threats Hrozby
Metóda ja založená na relatívnom hodnotení objektu analýzy vo vzťahu s relevantným porovnateľným objektom, alebo priemernou hodnotou porovnávanej množiny objektov alebo situácií ( v našom prípade to bude odvetvia poskytovania internetu ). Výsledky SWOT analýzy vypovedajú o hodnotení konkurencieschopnosti objektu hodnotenia.
Kľúčové slová:
SWOT analýza
manažment
marketing
silné stránky
slabé stránky
príležitosti
hrozby
Triple Play
Technology Fast 50 CE
telefonovanie
T-com
mobilný operátor
Obsah:
- Teoretický úvod
Obsah SWOT analýzy
Technika spracovania SWOT analýzy
Zdroje:
- Juraj Borovský, Eva Smolková: Príručka marketingu pre malých a stredných podnikateľov
- Philip Kotler: MARKETING
- Internet
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.