Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 119
projektov

SWOT analýza spoločnosti Slovanet

«»
Prípona
.doc
Typ
seminárna práca
Stiahnuté
110 x
Veľkosť
0,1 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
1367
Posledná úprava
20.07.2015
Zobrazené
17 465 x
Autor:
grefo
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
Teoretický úvod:

Názov metódy je odvodený od anglického obsahu jednotlivých pojmov, ktorých prvé písmená tvoria jej názov

• S Strenghts Silné stránky
• W Wiaknesses Slabé stránky
• O Opportunities Príležitosti
• T Threats Hrozby

Metóda ja založená na relatívnom hodnotení objektu analýzy vo vzťahu s relevantným porovnateľným objektom, alebo priemernou hodnotou porovnávanej množiny objektov alebo situácií ( v našom prípade to bude odvetvia poskytovania internetu ). Výsledky SWOT analýzy vypovedajú o hodnotení konkurencieschopnosti objektu hodnotenia.

Kľúčové slová:

SWOT analýza

manažment

marketing

silné stránky

slabé stránky

príležitosti

hrozby

Triple Play

Technology Fast 50 CE

telefonovanie

T-com

mobilný operátor



Obsah:
  • Teoretický úvod
    Obsah SWOT analýzy
    Technika spracovania SWOT analýzy

Zdroje:
  • Juraj Borovský, Eva Smolková: Príručka marketingu pre malých a stredných podnikateľov
  • Philip Kotler: MARKETING
  • Internet
O súboroch cookie na tejto stránke

Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.

Nastavenia Povoliť všetko