Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 056   projektov
0 nových

Systém vybavovania sťažností podľa medzinárodnej normy ISO STN 10002:2004 v hoteli ŠPORT **** Donovaly

«»
Prípona
.doc
Typ
seminárna práca
Stiahnuté
11 x
Veľkosť
0,1 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
32744
Posledná úprava
14.05.2010
Zobrazené
2 344 x
Autor:
patty
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
Individuálne požiadavky návštevníkov v cestovnom ruchu, rozličnosť ponúkaných produktov a tiež vplyv ľudského faktora zapríčiňujú, že počas uspokojovania potrieb zákazníkov dochádza k nesúladu medzi očakávaniami a skutočnosťou. Na základe toho vznikajú sťažnosti. Systém manažérstva musí tieto sťažnosti riešiť, a to tak, že zavedie a prevádzkuje systém vybavovania sťažností.V nasledujúcej časti navrhneme systém vybavovania sťažností konkrétne pre hotel ŠPORT **** Donovaly podľa medzinárodnej normy ISO STN 10002:2004 - Manažérstvo kvality – Spokojnosť zákazníka – Návod na vybavovanie sťažností v organizáciách

Kľúčové slová:

ISO STN 10002:2004

sťažnosť

zákazník



Zdroje:
  • 1. GÚČIK, M. a kol. 2009. Manažérstvo sťažností v organizáciách služieb. 1. vyd. Banská Bystrica: Ekonomická fakulta UMB, 2009. 122 s. ISBN 978-80-8083-839-3.
  • 2. Gúčik, M. 2008. Sťažnosti ako prejav miery spokojnosti s kvalitou služieb v organizáciách cestovného ruchu. In: Ekonomická revue cestovného ruchu, roč. 41, 2008, č.4, s. 195-208. ISSN 0139-8660.
  • 3. GÚČIK, M. 2007. Manažérstvo sťažností. In: GÚČIK, M. a kol. Manažment regionálneho cestovného ruchu. Banská Bystrica : Slovak-Swiss Tourism, 2007, s. 253-260. ISBN 978-80-89090-34-1.
O súboroch cookie na tejto stránke

Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.

Nastavenia Povoliť všetko