T100 Detský skríning
«»
Prípona
.doc |
Typ
seminárna práca |
Stiahnuté
6 x |
Veľkosť
0,1 MB |
Jazyk
slovenský |
ID projektu
15287 |
Posledná úprava
21.12.2008 |
Zobrazené
969 x |
Autor:
- |
Zdieľaj na Facebooku |
Detaily projektu |
Popis:
Deti i pedagógovia sa často krát musia boriť s ťažkosťami a problémami, ktoré ich oberajú o motiváciu, chuť pracovať a vedú k neúspechom. V záujme odborníkov je takýmto deťom pomôcť. No skôr, ako sa začne s pomocou, je treba zistiť, v čom tkvie problém dieťaťa. Na to existuje množstvo diagnostických metód. Ja som sa v tejto seminárnej práci zaoberala metódou T 100 Detský skríning. Informácie o tomto teste som spočiatku zhromažďovala veľmi ťažko, no postupnou spoluprácou s pedagogicko-psychologickou poradňou som si utvorila teoretické základy práce s testom, ktoré som potom rozvíjala a rozpracovala do niekoľkých kapitol.
Kľúčové slová:
T100
detský skrining
školská pripravenosť
Zdroje:
- SENKA, J., MEDVAĎOVÁ, L., PÁLENÍK, Ľ.: Detský skríning Príručka pre učiteľov, Bratislava : Psychodiagnostika, 1997
- VAŠEK, Štefan: Špeciálnopedagogická diagnostika. Piate vydanie. Bratislava : Sapientia, 2007. ISBN 978-80-89229-05-5
- VONKOMER, Ján: Psychologická diagnostika škole. Prvé vydanie. Bratislava : Psychodiagnostické a didaktické testy, 1990. ISBN 80-85179-36-9
- ZELINKOVÁ, Olga: Pedagogická diagnostika a individuální vzdělávací program. Druhé vydanie. Praha : Portál, 2007. ISBN 978-80-7367-326-0
- ZELINKOVÁ, Olga: Poruchy učení. Desiate vydanie. Praha : Portál, 2003. ISBN 80-7178-800-7
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.