Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 026   projektov
0 nových

Teória a tvorba Corporate Identity

«»
Prípona
.doc
Typ
seminárna práca
Stiahnuté
6 x
Veľkosť
0,1 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
29129
Posledná úprava
07.01.2010
Zobrazené
651 x
Autor:
kenytlafka
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
PRVKY FIREMNÉHO DIZAJNU (LOGO, LOGOTYP)

Pravdepodobne viac, než ostatné formy komunikácie sú vystavené pozornosti verejnosti, práve vizuálne aspekty firemných vlastností vychádzajúce z jednotnotného Corporate Designu. Pokiaľ sú tieto výstupy vhodne koncipované a realizované, rozširujú imidž o dodatočnú dimenziu celistvosti a súdržnosti, prostredníctvom ktorých sa firma prezentuje. Corporate Design nielenže dotvára celkový obraz firmy, ale často býva vodidlom na vytvorenie si názoru o nej. V tomto slova zmysle by som rád vo vnímaní posunul významu spojenia slov "Dizajn" a "Korporátny" za hranice ich simplifikovanej interpretácie len ako grafická podoba loga, či Design Manual...

Kľúčové slová:

corporate identity

logo firmy


O súboroch cookie na tejto stránke

Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.

Nastavenia Povoliť všetko