Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 091   projektov
0 nových

Teória marketingovej komunikácie

«»
Prípona
.doc
Typ
seminárna práca
Stiahnuté
16 x
Veľkosť
0,1 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
20925
Posledná úprava
14.03.2009
Zobrazené
3 689 x
Autor:
wewusa
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
Teória marketingovej komunikácie
Je definovaná nielen ako prieskum trhu, ale výstižne ako úsilie predať správny tovar správnemu spotrebiteľovi, na správnom mieste za správnu cenu.
Súčasťou marketingovej činnosti sa tak stala časť venovaná produktu, jeho cene, distribúcii a marketingovej komunikácii. K reklame sa postupne pridávali ďalšie aktivity ako je public relations (vzťahy s verejnosťou), direct marketing (priamy marketing), sponzoring a iné.

Kľúčové slová:

marketingova komunikacia

ciele marketingovej komunikacie

komunikačný rozpocet

komunikacia v meste predaja

etika markeingovej komunikacie

medzinarodna marketingova komunikacia


O súboroch cookie na tejto stránke

Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.

Nastavenia Povoliť všetko