Toyota - analýza konkurencie
«»
Popis:
Záver
V dnešnej dobe je pre firmu veľmi dôležité, aby mala pred svojimim konkurentmi náskok. Vydobyť si určitú pozíciu na trhuje ťažké no ešte ťažšie je sa danú pozíciu aj udržať v dlhodobom horizonte. Rozhodnutie akú konkurenčnú stratégiu firma použije sa preto javí ako kľúčové z hľadiska budúceho úspechu a v žiadnom prípade sa táto stránka nesmie podceniť.
Kľúčové slová:
toyota
analýza konkurencie
konkurencia
Obsah:
- Úvod 3
História Toyoty 4
Prečo Toyota myslí rýchlejšie 5
Analýza konkurencie 6
Toyota a jej konkurencia 8
Produkty Toyoty 10
14 princípov Toyoty 13
Zaujímavosti Toyoty 18
Hlavový airbag 18
TOYOTA vyvinula protihlukový systém pre pasažierov 18
Toyota predala v auguste najviac áut 18
Toyota prekonala GM a stala sa najväčším výrobcom áut na svete 19
Toyota postaví lacnešie hybridy 19
Toyota a životné prostredie 20
Záver 22
Modely Toyoty-obrazová príloha 23
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.