Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 026   projektov
0 nových

Trh, segmentácia trhu a tvorba trhovej pozície

«»
Prípona
.doc
Typ
seminárna práca
Stiahnuté
13 x
Veľkosť
0,1 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
23065
Posledná úprava
07.05.2009
Zobrazené
2 032 x
Autor:
suzuki
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
Čo je trh

Ekonómovia využívajú najmä dva pojmy:

- trh abstraktný, ktorý sa dá definovať ako všetky faktory ponuky a dopytu, ktoré určujú cenu výrobku,
- trh konkrétny, ktorý predstavuje skutočné miesto, kde sa stretávajú kupujúci a dodávatelia, aby vymenili tovar za peniaze.

Marketéri definujú trh nasledovnými spôsobmi:

- trh z pohľadu ľudského faktora, ktorý vychádza s predpokladu, že existujú ľudia so špecifickými potrebami, problémami a želaniami, ktorí majú dostatok peňazí a chcú ich minúť za zodpovedajúce produkty,
- trh, ako zemepisné miesto obchodu a predaja,
- trh, ako celkový predaj danej komunity,
- trh, ako výmenné vzťahy medzi stranami trhu.

Kľúčové slová:

trh

segmentácia trhu

trhová pozícia

analýza trhu

objem trhu

typy trhov


O súboroch cookie na tejto stránke

Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.

Nastavenia Povoliť všetko