Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 118
projektov

Učiteľova individuálna koncepcia výučby

«»
Prípona
.doc
Typ
seminárna práca
Stiahnuté
10 x
Veľkosť
0,1 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
40305
Posledná úprava
24.05.2012
Zobrazené
1 513 x
Autor:
Teri
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
Učiteľova individuálna koncepcia výučby je badateľná na prvý pohľad v každom vyučovacom procese. Je to spôsob, ako učiteľ komunikuje so žiakmi, aké metódy vo vyučovaní používa, ako upravuje učivo, organizuje svoju ale aj žiakovu činnosť. Každý učiteľ si vo svojej aktívnej učiteľskej profesii vytvára svoju vlastnú koncepciu vyučovania, ktorá sa vyvíja a modifikuje. Učiteľ vyberá tie princípy, pravidlá a vedomosti, ktoré práve potrebuje pre svoju činnosť v pred-realizačnej fáze, v príprave na vyučovanie, pri realizácii vyučovania ale aj v po-realizačnej fáze, kedy hodnotí seba a svojich žiakov. Aby mohol učiteľ vykonávať svoju prácu kvalitne, potrebuje k tomu mnoho špeciálnych schopností a zručností. Základnou podmienkou pedagogického úspechu sú jeho vedomosti...

Kľúčové slová:

edukácia

taxanómie

humanistický

prístup

zásady

motivácia

prostriedky

pomôcky



Zdroje:
  • Doušková A. 2011, Edukačná aktivita a zážitkové učenie v materskej škole, PF UMB BB, ISBN: 978-80-557-0076-2
  • Kalhous Z., Obst O. a kol. 2002, Školní didaktika, Praha Portál, ISBN: 80-7178253-X
  • Petlák E. 2004, Všeobecná didaktika, IRIS, ISBN: 80-89018-64-5
  • Obdržálek Z. 2003, Didaktika pre študentov učiteľstva ZŠ, UK Bratislava, ISBN: 80-223-1772-1
  • Sitná D. 2009, Metody aktívního vyučování, Praha Portál, ISBN: 978-80-7367-246-1
O súboroch cookie na tejto stránke

Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.

Nastavenia Povoliť všetko