Úloha marketingu v organizácii. Koncepcie (filozofie) marketingového manažmentu
«»
Prípona
.doc |
Typ
seminárna práca |
Stiahnuté
2 x |
Veľkosť
0,1 MB |
Jazyk
slovenský |
ID projektu
2620 |
Posledná úprava
28.02.2017 |
Zobrazené
1 663 x |
Autor:
- |
Zdieľaj na Facebooku |
Detaily projektu |
Popis:
Marketingové koncepcie podnikového riadenia (marketingový manažment)
Marketing znamená prácu s trhom, ktorou sa uľahčuje výmena s cieľom uspokojiť ľudské potreby.
Marketingová činnosť predávajúceho (nositeľa ponuky) je:
• vyhľadávať kupujúcich
• identifikovať potreby kupujúcich
• navrhovať kvalitné produkty
• propagovať produkty
• skladovať a dodávať produkty
• určovať ceny produktov.
Marketingová činnosť kupujúceho (nositeľa dopytu) je:
• vyhľadávať potrebný tovar za ceny, ktoré si môže dovoliť.
Kľúčové slová:
marketingové koncepcie
podnikové riadenie
manažment
koncepcie
kupujúci
predávajúci
Obsah:
- Marketingové koncepcie podnikového riadenia (marketingový manažment)
Marketingový manažment
Základné marketingové koncepcie podnikového riadenia
Použitá literatúra:
Zdroje:
- BARTÁKOVÁ, G. - CIBÁKOVÁ, V. - ŠTARCHOŇ, P.: Základy marketingu. Bratislava: 2007. ISBN 978-80-969588-3-2
- BOĎO, D.: Marketing pre stredné školy. Bratislava: 2006. ISBN 80-7164-402-1
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.