Úlohy medzinárodného marketingu v medzinárodnom obchode
Popis:
S pojmom medzinárodný marketing sa spája niekoľko definícií. S pomedzi nich možno vybrať dve najzákladnejšie:
- medzinárodný marketing je proces vedúci k optimalizácii zdrojov a cez príležitosti globálneho trhu vedie k naplneniu cieľov¹
- ide o vyplnenie aspoň jednej z úloh marketingu za hranicami štátu²
Kľúčové slová:
obchodná organizácia
výrobková politika
propagačná politika
komunikačná politika
cenová politika
Distribučná politika
Zdroje:
- Keagan, W., J.: Multinational Marketing Management, Prentice Hall, 1989, Londýn
- Terpstra, V.: International Marketing, Dryden Press, 1985, New York
- Croué, Ch.: Marketing International, De Boeck, 1993
- Sudorová L.: Medzinárodný marketing
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.