Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 077   projektov
0 nových

Úlohy medzinárodného marketingu v medzinárodnom obchode

«»
Prípona
.doc
Typ
seminárna práca
Stiahnuté
5 x
Veľkosť
0,1 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
21860
Posledná úprava
02.04.2009
Zobrazené
1 634 x
Autor:
jelsulka
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
S pojmom medzinárodný marketing sa spája niekoľko definícií. S pomedzi nich možno vybrať dve najzákladnejšie:
- medzinárodný marketing je proces vedúci k optimalizácii zdrojov a cez príležitosti globálneho trhu vedie k naplneniu cieľov¹
- ide o vyplnenie aspoň jednej z úloh marketingu za hranicami štátu²



Kľúčové slová:

obchodná organizácia

výrobková politika

propagačná politika

komunikačná politika

cenová politika

Distribučná politika



Zdroje:
  • Keagan, W., J.: Multinational Marketing Management, Prentice Hall, 1989, Londýn
  • Terpstra, V.: International Marketing, Dryden Press, 1985, New York
  • Croué, Ch.: Marketing International, De Boeck, 1993
  • Sudorová L.: Medzinárodný marketing
O súboroch cookie na tejto stránke

Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.

Nastavenia Povoliť všetko