Uplatňovanie základných koncepcií marketingového manažmentu v praxi firmy
«»
Popis:
Zriadila som si živnostenský list na vykonávanie ohlasovacej živnosti Maloobchodná a Veľkoobchodná činnosť v rozsahu voľných živností. Začala som podnikať v stavebníctve, so špecializáciou na realizáciu interiérových sadrokartonových stavebných prác. Zamerala som svoju činnosť na vykonávanie zákaziek od veľkých stavebných firiem a obchodných reťazcov. Vzhľadom na spôsob a výsledky mojej práce som sa stala známou a vyhľadávanom firmou...
Kľúčové slová:
marketingová koncepcia
strategické plánovanie
trh
zákazník
dopyt
predajná koncepcia
identifikácia zákazníka
transakcia
Obsah:
- 1. Založenie firmy
1.1 Názov firmy 3
1.2 Úvod 4
1.3 Identifikácia zákazníka, jeho potrieb a želaní 4
1.4 Dopyt 4
1.5 Charakteristika produktu 5
1.6 Charakteristika výmeny a transakcie 5
1.7 Charakteristika trhu 5
2. Uplatňovanie základných koncepcií marketingového manažmentu v praxi firmy
2.1 Marketingová koncepcia 6
2.1.1 Trh 6
2.1.2 Zákazník 7
2.1.3 Koordinácia 7
2.1.4 Zisk 8
2.2 Produkčná koncepcia 8
2.3 Produktová koncepcia 9
2.4 Predajná koncepcia 9
2.5 Koncepcia spoločenského marketingu 10
3. Strategické plánovanie
4. Analýza marketingového prostredia
Zdroje:
- Bartáková, G. - Cibáková, V. - Štarchoň, P.: Základy marketingu. Bratislava: 228 s.r.o., 2007
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.