Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 119
projektov

Uplatňovanie základných koncepcií marketingového manažmentu v praxi firmy

«»
Prípona
.doc
Typ
seminárna práca
Stiahnuté
155 x
Veľkosť
0,1 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
11876
Posledná úprava
21.06.2019
Zobrazené
2 339 x
Autor:
dagmar13k
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
Zriadila som si živnostenský list na vykonávanie ohlasovacej živnosti Maloobchodná a Veľkoobchodná činnosť v rozsahu voľných živností. Začala som podnikať v stavebníctve, so špecializáciou na realizáciu interiérových sadrokartonových stavebných prác. Zamerala som svoju činnosť na vykonávanie zákaziek od veľkých stavebných firiem a obchodných reťazcov. Vzhľadom na spôsob a výsledky mojej práce som sa stala známou a vyhľadávanom firmou...

Kľúčové slová:

marketingová koncepcia

strategické plánovanie

trh

zákazník

dopyt

predajná koncepcia

identifikácia zákazníka

transakcia



Obsah:
  • 1. Založenie firmy
    1.1 Názov firmy 3
    1.2 Úvod 4
    1.3 Identifikácia zákazníka, jeho potrieb a želaní 4
    1.4 Dopyt 4
    1.5 Charakteristika produktu 5
    1.6 Charakteristika výmeny a transakcie 5
    1.7 Charakteristika trhu 5
    2. Uplatňovanie základných koncepcií marketingového manažmentu v praxi firmy
    2.1 Marketingová koncepcia 6
    2.1.1 Trh 6
    2.1.2 Zákazník 7
    2.1.3 Koordinácia 7
    2.1.4 Zisk 8
    2.2 Produkčná koncepcia 8
    2.3 Produktová koncepcia 9
    2.4 Predajná koncepcia 9
    2.5 Koncepcia spoločenského marketingu 10
    3. Strategické plánovanie
    4. Analýza marketingového prostredia

Zdroje:
  • Bartáková, G. - Cibáková, V. - Štarchoň, P.: Základy marketingu. Bratislava: 228 s.r.o., 2007
O súboroch cookie na tejto stránke

Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.

Nastavenia Povoliť všetko