Úvod do komunikácie v manažmente
«»
Prípona
.doc |
Typ
seminárna práca |
Stiahnuté
3 x |
Veľkosť
0,1 MB |
Jazyk
slovenský |
ID projektu
10706 |
Posledná úprava
12.06.2019 |
Zobrazené
1 289 x |
Autor:
- |
Zdieľaj na Facebooku |
Detaily projektu |
Popis:
Komunikácia je v literatúre vymedzená ako základná forma sociálnej interakcie medzi ľuďmi, ako výsledok a súčasť určitých konkrétnych vzťahov medzi ľuďmi a zároveň ako východisko ich tvorby, rozvoja alebo ich prípadného zániku. V odbornej a vedeckej literatúre je komunikácia všeobecne vymedzená ako kontakt medzi ľuďmi, ktorého obsahom je výmena informácií. Samotná komunikačná schopnosť je chápaná ako schopnosť a zručnosť odovzdávať, spracúvať, sprostredkúvať a prijímať určité znamenia, signály a informácie.
Kľúčové slová:
komunikácia
psychológia
manažment
manažérska komunikácia
internacionalizácia
globalizácia
komunikačné prostriedky
profesionálna komunikácia
Obsah:
- 1. Úvod do komunikácie v manažmente
1.1. Vymedzenie komunikácie a komunikačného procesu
2. Profesionálna a manažérska komunikácia
2.1. Vymedzenie profesionálnej manažérskej komunikácie
2.2. Charakteristiky profesionálnej manažérskej komunikácie
3. Komunikačné prostriedky a formy komunikácie
4. Komunikačné schopnosti a komunikačné zručnosti
5. Zásady efektívnej manažérskej komunikácie
6. Záver
7. Zdroje informácií
Zdroje:
- Miroslava Szarková: Komunikácia v manažmente, Ekonóm, 2002
- Miroslava Szarková: Ako komunikovať s trhom, SPN, 1992
- Ing. Otília Zorkóciová, PhD.: Komunikácia v medzinárodnom marketingu firiem, Ekonóm, 2001
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.