Popis:
V závere môžeme konštatovať, že všetky zainteresované spoločnosti majú vhodne definované svoje poslania a vízie. Avšak ich stratégie zväčša nemajú žiadne metriky, cieľové hodnoty a ani opatrenia a sú vcelku dosť povrchné. Aj keď je nám viac menej jasné, že zverejnené stratégie plnia skôr funkciu prezentačnú ako účelovú funkciu.
Z porovnania podnikov vyplynulo, že spoločnosť IDEEX, s.r.o. má najlepšie sformulované poslanie, naopak najhoršie poslanie má spoločnosť SLOVENSKÉ ELEKTRÁRNE, a.s. Najlepšiu víziu má spoločnosť PHILIPS SLOVAKIA, s.r.o., najhoršiu víziu má spoločnosť IDEEX, s.r.o. Najlepšie sformulovanú stratégiu má spoločnosť PHILIPS SLOVAKIA, s.r.o., pričom najhoršiu stratégiu má spoločnosť IDEEX, s.r.o.
Zdroje: