Vnútropodniková komunikácia
Prípona
.doc |
Typ
seminárna práca |
Stiahnuté
74 x |
Veľkosť
0,1 MB |
Jazyk
slovenský |
ID projektu
3602 |
Posledná úprava
03.05.2017 |
Zobrazené
3 917 x |
Autor:
- |
Zdieľaj na Facebooku |
Detaily projektu |
Popis:
Úvod do vnútrofiremnej komunikácie, použité ako záverečná práca k tomuto predmetu.
Ukážka:
Manažéri v súčasných firmách si uvedomujú, že dobrá komunikácia medzi ľuďmi vnútri organizácie sa môže javiť ako kľúčový problém. Sú si vedomí, že efektívne fungovanie komunikácie, vhodná firemná kultúra, či príjemná pracovná atmosféra dokážu pôsobiť nielen ako jasný motivátor pre zamestnancov, ale aj ako faktor úspešnosti firmy pri presadzovaní a dosahovaní jej cieľov. Vnútropodniková komunikácia predstavuje tieto základné funkcie jej opodstatnenosti:
• motivačná funkcia - motivovanie ľudí k plneniu cieľov
•
informačná funkcia - informácie o firme ako takej, informácie potrebné v rozhodovacom procese
•
emotívna funkcia - možnosť vyjadriť cítenie
•
kontrolná funkcia - kontroluje činnosť jednotlivca alebo skupiny
Kľúčové slová:
komunikácia
bariéry
firemná komunikácia
komunikácia nahor
komunikácia nadol
vnútrofiremná komunikácia
Obsah:
- Ciele vnútrofiremnej komunikácie:
Typy vnútrofiremnej komunikácie:
Komunikácia smerom nadol
Komunikácia smerom nahor
Bariéry firemnej komunikácie
Zdroje:
- Sedlák, M.: Manažment. Bratislava: ELITA, 1997, s. 340
- Haspra, P.: Vnútrofiremná komunikácia v spoločnosti Eurotel Bratislava, a.s. - DIZERTAČNÁ PRÁCA, Bratislava 2006
- Slováková, M.: Komunikácia v pracovnom kolektíve - DIPLOMOVÁ PRÁCA, Bratislava 2003
- Hájek, V.: prednášky na tému Organizování a plánovaní, Fakulta informatiky a manažmentu - Univerzita Hradec Králové
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.