Voľba médií pri tvorbe reklamných kampaní
Prípona
.doc |
Typ
seminárna práca |
Stiahnuté
24 x |
Veľkosť
0,1 MB |
Jazyk
slovenský |
ID projektu
5552 |
Posledná úprava
13.10.2017 |
Zobrazené
2 703 x |
Autor:
- |
Zdieľaj na Facebooku |
Detaily projektu |
Popis:
Reklama je jedným z najdôležitejších nástrojov marketingového mixu - komunikačnej kampane, ktorá si vyžaduje veľmi dôslednú marketingovú analýzu. Pri voľbe základnej reklamnej kampane musíme do úvahy teóriu 4S (segmentácia zákazníkov, stanovenie úžitku, spokojnosť zákazníka a stála komunikácia) ako základý kameň relationship marketingu a taktiež aj teóriu 4C dôležitú pre stanovenie profilu cieľovej skupiny, určenie výšky investícií, aktivity konkurencie a naše komunikačné možnosti. Ako hovoria Vysekalová s Mikešom, „Nech už vychádzame z akejkoľvek teórie, majme na pamäti, že komunikačný mix je súčasťou celého marketingového mixu a ciele komunikačnej kampane musia zodpovedať marketingovej stratégii“.
Kľúčové slová:
marketing
marketingový mix
podpora predaja
reklama
propagácia
Zdroje:
- Cézar, J.: I zázrak potřebuje reklamu. Brno: Computer Press, 2007. 199s. ISBN 978-80-251-1688-3
- Horáková, I.: Marketing v současné světové praxi. Praha: Grada, 1992. 365 s. ISBN 80-85424-83-5
- Vysekalová, J., Komárková, R.: Psychologie reklamy. 2. rozš. a aktualiz. vyd. Praha: Grada Publishing, 2002. 264 s. ISBN 80-247-0402-1
- Vysekalová, J., Mikeš, J.: Reklama. Jak dělat reklamu. 2. rozš. a aktualiz. vyd. Praha: Grada Publishing, 2007. 184 s. ISBN 978-80-247-2001-2
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.