Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 056   projektov
0 nových

Voľba médií pri tvorbe reklamných kampaní

«»
Prípona
.doc
Typ
seminárna práca
Stiahnuté
24 x
Veľkosť
0,1 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
5552
Posledná úprava
13.10.2017
Zobrazené
2 703 x
Autor:
-
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
Reklama je jedným z najdôležitejších nástrojov marketingového mixu - komunikačnej kampane, ktorá si vyžaduje veľmi dôslednú marketingovú analýzu. Pri voľbe základnej reklamnej kampane musíme do úvahy teóriu 4S (segmentácia zákazníkov, stanovenie úžitku, spokojnosť zákazníka a stála komunikácia) ako základý kameň relationship marketingu a taktiež aj teóriu 4C dôležitú pre stanovenie profilu cieľovej skupiny, určenie výšky investícií, aktivity konkurencie a naše komunikačné možnosti. Ako hovoria Vysekalová s Mikešom, „Nech už vychádzame z akejkoľvek teórie, majme na pamäti, že komunikačný mix je súčasťou celého marketingového mixu a ciele komunikačnej kampane musia zodpovedať marketingovej stratégii“.

Kľúčové slová:

marketing

marketingový mix

podpora predaja

reklama

propagácia



Zdroje:
  • Cézar, J.: I zázrak potřebuje reklamu. Brno: Computer Press, 2007. 199s. ISBN 978-80-251-1688-3
  • Horáková, I.: Marketing v současné světové praxi. Praha: Grada, 1992. 365 s. ISBN 80-85424-83-5
  • Vysekalová, J., Komárková, R.: Psychologie reklamy. 2. rozš. a aktualiz. vyd. Praha: Grada Publishing, 2002. 264 s. ISBN 80-247-0402-1
  • Vysekalová, J., Mikeš, J.: Reklama. Jak dělat reklamu. 2. rozš. a aktualiz. vyd. Praha: Grada Publishing, 2007. 184 s. ISBN 978-80-247-2001-2
O súboroch cookie na tejto stránke

Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.

Nastavenia Povoliť všetko