Vplyv obchodu na spotrebu najnižších príjmových skupín
Popis:
Pri výbere nástrojov, ktorými bude obchod vplývať na zvyšovanie spotreby obyvateľstva, musí zohľadniť výšku ich príjmov. Iné nástroje bude uplatňovať na vyššie príjmové skupiny spotrebiteľov a iné na nižšie príjmové vrstvy.
Medzi tieto nástroje patria - nízke ceny
- akciové ponuky
- rôzne formy zliav
- predaj na splátky...
Spotrebitelia s nízkymi príjmami uskutočňujú svoje nákupy prevažne v sieti hypermarketov a diskontov.
Tento trend sa prejavuje čoraz viac aj na Slovensku príchodom mnohých obchodných reťazcov. Sú to reťazce Tesco, Hypernova, Lidl, Billa, Coop Jednota, Carrefour...
Kľúčové slová:
obchod
príjem
akcie
teória obchodu
vplyv obchodu
príjmové skupiny
Obsah:
- Vplyv obchodu na spotrebu najnižších príjmových skupín
Lidl
Výrobky s najnižšou cenou
Výrobok Carrefour
Reťazce
Telekomunikácie
Občerstvenie
Predajcovia
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.