Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 118
projektov

Vplyv obchodu na spotrebu najnižších príjmových skupín

«»
Prípona
.doc
Typ
seminárna práca
Stiahnuté
2 x
Veľkosť
0,4 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
11395
Posledná úprava
28.11.2018
Zobrazené
1 101 x
Autor:
marlee
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
Pri výbere nástrojov, ktorými bude obchod vplývať na zvyšovanie spotreby obyvateľstva, musí zohľadniť výšku ich príjmov. Iné nástroje bude uplatňovať na vyššie príjmové skupiny spotrebiteľov a iné na nižšie príjmové vrstvy.
Medzi tieto nástroje patria - nízke ceny
- akciové ponuky
- rôzne formy zliav
- predaj na splátky...

Spotrebitelia s nízkymi príjmami uskutočňujú svoje nákupy prevažne v sieti hypermarketov a diskontov.
Tento trend sa prejavuje čoraz viac aj na Slovensku príchodom mnohých obchodných reťazcov. Sú to reťazce Tesco, Hypernova, Lidl, Billa, Coop Jednota, Carrefour...

Kľúčové slová:

obchod

príjem

akcie

teória obchodu

vplyv obchodu

príjmové skupiny



Obsah:
  • Vplyv obchodu na spotrebu najnižších príjmových skupín
    Lidl
    Výrobky s najnižšou cenou
    Výrobok Carrefour
    Reťazce
    Telekomunikácie
    Občerstvenie
    Predajcovia
O súboroch cookie na tejto stránke

Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.

Nastavenia Povoliť všetko