Vplyv reklamy na deti a mládež
Popis:
Úvod
V dnešnej dobe je spoločnosť vo veľkej miere ovplyvňovaná reklamami na najrôznejšie produkty. Výrobcovia vedú navzájom čoraz väčšie konkurenčné boje, v ktorých najväčšiu úlohu zohráva práve reklama. Reakcie spoločnosti sú rôzne, zatiaľ čo niektorí „zhltnú“ všetko čo výrobcovia ponúkajú, iní ostávajú verní iba svojim skúsenostiam. Kto sa však najčastejšie nechá ovplyvniť reklamou sú deti a mládež, na čo vo väčšine prípadov doplácajú ich rodičia. Preto je v Zákone o reklame stanovených v tejto oblasti niekoľko obmedzení, ktoré znemožňujú výrobcom zmanipulovať mladistvé osoby.
Cieľom tohto projektu je prostredníctvom dotazníku zistiť ako mládež vníma reklamy a ako je nimi ovplyvňovaná.
Kľúčové slová:
reklama
Vplyv reklamy
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.