Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 118
projektov

Vplyv televíze na deti

«»
Prípona
.doc
Typ
seminárna práca
Stiahnuté
28 x
Veľkosť
0,1 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
6054
Posledná úprava
10.08.2017
Zobrazené
3 506 x
Autor:
sv370
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
V dnešnej dobe je psychológia trhu neoddeliteľnou súčasťou marketingu a marketingovej komunikácie. Pomáha nájsť a analyzovať faktory, ktoré určujú správanie spotrebiteľa a možnosť ovplyvnenie tohto správania, či už prostredníctvom propagácie alebo napríklad správne vymedzeným rozhovorom vedúcim k predaju produktu alebo služby.
Psychológia trhu sa sústredí na spotrebiteľa a jeho správanie. Reklama tieto poznatky zúžitkuváva a cez médiá (najčastejšie TV) útočí na city ľudí. Ako tieto “psychologické útoky” vnímajú deti sa pokúsim objasniť v tejto seminárnej práci.

Kľúčové slová:

vplyv televízie

reklama

agresivita

lego

psychológia trhu

marketingová komunikácia

spotrebiteľ

médiá



Obsah:
  • Úvod
    1. Vplyv televízie
    1.1 Agresivita
    1.2 Vplyv reklamy
    2. Výskumy a štúdie
    Záver
    Použitá literatúra

Zdroje:
O súboroch cookie na tejto stránke

Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.

Nastavenia Povoliť všetko