Vplyv televíze na deti
«»
Popis:
V dnešnej dobe je psychológia trhu neoddeliteľnou súčasťou marketingu a marketingovej komunikácie. Pomáha nájsť a analyzovať faktory, ktoré určujú správanie spotrebiteľa a možnosť ovplyvnenie tohto správania, či už prostredníctvom propagácie alebo napríklad správne vymedzeným rozhovorom vedúcim k predaju produktu alebo služby.
Psychológia trhu sa sústredí na spotrebiteľa a jeho správanie. Reklama tieto poznatky zúžitkuváva a cez médiá (najčastejšie TV) útočí na city ľudí. Ako tieto “psychologické útoky” vnímajú deti sa pokúsim objasniť v tejto seminárnej práci.
Kľúčové slová:
vplyv televízie
reklama
agresivita
lego
psychológia trhu
marketingová komunikácia
spotrebiteľ
médiá
Obsah:
- Úvod
1. Vplyv televízie
1.1 Agresivita
1.2 Vplyv reklamy
2. Výskumy a štúdie
Záver
Použitá literatúra
Zdroje:
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.