Popis:
Evitapress vznikol v roku 2007 a bola to viac-menej náhoda. Evita Urbaníková ponúkala rukopis svojej prvej knihy Všetko alebo nič viacerým slovenským vydavateľstvám, no žiadne z nich o ňu nemalo záujem. Evita sa rozhodla zariskovať a knihu vydala sama. Jej neuveriteľný úspech ju povzbudil natoľko, že založila vlastné vydavateľstvo Evitapress, ktoré má dnes už v portfóliu viac ako 70 knižných titulov.
Vydavateľstvo Evitapress sa časom vyprofilovalo na spoločnosť, pod hlavičkou ktorej vydávajú svoje knižky najčítanejšie slovenské autorky. Čitateľmi sú hlavne ženy, ku knižkám z Evitapressu ich pritiahli ich námety, uveriteľnosť a moderný súčasný jazyk našich spisovateliek. Najžiadanejšie „príbehy, ktoré píše život“ sú vydávané v edícii Evitovky, pre najmladšie čitateľky v tínedžerskom veku sú tu Evitínky, pre milovníčky romantických príbehov Srdcovky, pre tých, čo milujú napínavé romány Detektívky a unikátne kúsky sú vydávané v edícii Špeciálne.
Tituly, ktoré sa vydajú sú vyberané podľa príbehu, ktorý je v knihe zachytený, podľa jeho spracovania, a v neposlednom rade podľa toho, ako sa autor stavia k prípadnej spolupráci. Majú jasnú predstavu o knižkách, ktoré vydávajú, takže majú radi autorov, ktorí komunikujú, pozitívne pristupujú k pripomienkam a stávajú sa členmi „evitapressáckej“ rodiny.
Kľúčové slová:
slovensko
evitapress
maďarsko
trh
Obsah:
- 1 Úvod 3
1.1 Vydavateľstvo Evitapress 3
1.2 Produkty vydavateľstva 3
1.3 Predstavenie cieľového trhu - Maďarska 4
2 Cieľový trh a trhový segment 6
2.1 Medzinárodné a obchodné dôvody vstupu vybraného podniku a jeho produktov na vybraný trh 6
2.2 Všeobecná charakteristika cieľového zahraničného trhu 6
3 Konkurenčná analýza trhu 11
3.1 Charakteristika cieľového trhu a trhového segmentu 11
3.2 Súčasný stav a vývojové tendencie v spotrebe ponúkaného produktu 11
3.3 Charakteristika spotrebiteľa a spotrebného správania 11
3.4 SWOT analýza vydavateľstva Evitapress 13
3.5 Konkurenčné výhody produktu 13
4 Marketingový plán pre cieľový trh 15
4.1 Marketingové cieľe 15
4.2 Charakteristika produktu - adaptácia a vonkajšie atribúty 16
4.3 Stanovenie ceny, jej štruktúra a cenová elasticita 16
4.4 Forma vstupu na zahraničný trh 17
4.5 Distribúcia na cieľovom trhu , platobné a dodacie podmienky 18
4.6 Komunikačný mix 19
4.7 Financie, personál a platobné podmienky 21
5 Súhrn 22
6 Prílohy 23
7 Zoznam použitej literatúry 26
Zdroje:
- BLAŽKOVÁ, M. Marketingové řízení a plánování pro malé a střední firmy. Praha: Grada, 2007. 125s. ISBN 978-80-247-1535-3.
- JAKUBÍKOVÁ, D: Strategický marketing, Stratégia a trendy. Praha: Grada Publishing, 2008, 272 s., ISBN 978-80-247-2690-8
- KOTLER, P. - WONG, V. - SAUDERS J. - ARMSTRONG G. 2007. Moderní marketing. 4. európske vyd. Praha: Grada Publishing, a.s. 287s. ISBN 978-80-247-1545-2
- KRIŽANOVÁ, A. a kol. Medzinárodný marketing. Georg, 2010. 263s. ISBN 978-80-894-0113-0
- PŘIBOVÁ, M. a kol. Analýza konkurence a trhu. Praha: Grada Publishing, 1998. 92s. ISBN 978-80-716-9536-3
- http://www.cfo.sk/articles/nestabilny-kurz-madarskeho-forintu-je-rizikom-pre-slovenske-firmy#.UoDm8HBWySp
- http://www.najpravo.sk/judikatura/obcianske-pravo/spotrebitelske-zmluvy/definicia-spotrebitela-podla-zakona-o-ochrane-spotrebitela.html
- http://www.noveslovo.sk/c/Suverenita_vo_vzdelanosti_a_v_kniznom_trhu_v_nedohladne