Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 117
projektov

Výchova a vzdelávanie dospelých v Nemecku v období buržoáznej revolúcie

«»
Prípona
.doc
Typ
seminárna práca
Stiahnuté
2 x
Veľkosť
0,1 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
37996
Posledná úprava
27.12.2011
Zobrazené
1 125 x
Autor:
beja551
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
Úlohou dejín školstva a pedagogiky je skúmať vznik a vývoj výchovno-vzdelávacích, a najmä školských inštitúcií a názorov na výchovu a vzdelávanie, objavovať zákonitosť i vývoja výchovy ako mimoriadne dôležitého javu života spoločnosti a to v rozličných historických etapách vývoja spoločnosti a u rozličných geografických a národných celkov.
Dôležitým znakom analýzi jednotlivých udalostí dejín školstva a pedagogiky vo svetovom, európskom, i národnom meradle je, že prihliada na vzájomné vzťahy teórie a praxe. A pochopenie týchto vzťahou je východiskom komplexného chápania stavu a vývojových tendencii výchovných, vzdelávacích, a školských ustanovizní a názorou na výchovu a vzdelávanie v istej historickej epoche. K nim sa viažu návrhy na reformu školstva a vzdelávania, školská politika a školské zákonodárstvo.

Kľúčové slová:

úloha školstva a pedagogiky

buržoázna revolúcia

Johann Friedrich Herbart

Friedrich Fröbel



Obsah:
  • Úloha školstva a pedagogiky 3
    Vysvetlenie buržoáznej revolúcie 3-4
    Výchova a vzdelávanie dospelých v Nemecku 4-5
    Johann Bernhadr Basedow 5
    Johann Friedrich Herbart 5-7
    Friedrich Fröbel 7-8
    Záver 9

Zdroje:
  • J. Gallo / K. Škoda – Dejiny pedagogiky dospelých, SPN, Bratislava 1986
  • Vladimír Štverák – Stručné dejiny pedagogiky, SPN, Praha 1983
  • Albert Reble – Dejiny pedagogiky- Bratislava 1993
  • Srgoň T. a kolektív – Dejiny školstva a pedagogiky – Bratislava 1986
O súboroch cookie na tejto stránke

Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.

Nastavenia Povoliť všetko