Vypracované otázky na predmet Marketingová komunikácia
Popis:
Slovo marketing je anglického pôvodu a jeho základom je slovo market - trh a koncovka ¬- ing čo vyjadruje dej(činnosť). Ak ho chceme volne preložiť môžeme povedať, že ide o podnikateľský prístup, ktorého podstata spočíva v dôslednej orientácii na trh. Ďalej sa chápe ako systém podnikateľskej činnosti, ako komplexná ekonomická činnosť v oblasti trhu. Základom marketingu je orientácia na zákazníka. Uspokojenie, rozpoznanie alebo rozvinutie jeho potrieb. Podľa toho ako sa firma priblíži ku zákazníkovi závisí aj jej úspech alebo pád. Marketing uplatňovaný nielen vo sfére podnikania, ale aj vo sfére netvoriacich zisk, akými sú prevažne kultúrne a vzdelávacie organizácie a podobne.
Kľúčové slová:
marketing
produkt
distribúcia
komunikácia
služby
budúcnosť
Obsah:
- 1. Marketing vznik a vývoj
2. Marketingový mix
3. Produkt
4. Distribúcia
5. Cena
Faktory rozhodovania o cenách
6. Marketingová komunikácia
7. Marketing služieb
8. Marketing budúcnosti
9. Záver
Zdroje:
- Craig Hunt : Konfigurace a správa sítí TCP/IP
- Vydaveteľstvo : Computer press, Praha, 1997, ISBN : 80-7226-024-3
- Téma č.10
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.