Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 117
projektov

Výrobný manažment

«»
Prípona
.doc
Typ
seminárna práca
Stiahnuté
1 x
Veľkosť
0,1 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
21693
Posledná úprava
29.03.2009
Zobrazené
1 293 x
Autor:
ameego
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
V povojnových dobách prevládal dopyt nad ponukou, čo silne zjednodušovalo tržnú situáciu vo výrobe. Po vyrovnaní ponuky a dopytu sa začala rozvíjať širšia aplikácia marketingu.
V centrále plánovanej ekonomike zemí východného bloku existovali bilancie materiálu a „plán rozdelenia“ pre všetky podniky. Väčšina podnikov bola v kategórii stredných a veľkých a tie boli bilančne prepojené. Malé podniky mali viac voľnosti, ale mali silné obmedzené podnikateľské možnosti.
Aktivity nákupcov (zásobovačov) v centrálne plánovanej ekonomike boli deformované a boli zamerané skôr na ovplyvňovanie inštitúcii a úradníkov, prideľujúcich bilancované materiály a na pestovanie dobrých vzťahov s inými podnikmi pre prípad núdze o materiál.

Kľúčové slová:

základy manažmentu

transformačné problémy nákupu

funkcia a úlohy nákupcu

ciele nákupu

uspokojovanie potrieb

nákupné riziká

Zvyšovanie flexibility nákupu


O súboroch cookie na tejto stránke

Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.

Nastavenia Povoliť všetko