Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 118
projektov

Výskum trhu - Antikoncepcia

«»
Prípona
.doc
Typ
seminárna práca
Stiahnuté
11 x
Veľkosť
0,3 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
29557
Posledná úprava
28.01.2010
Zobrazené
2 154 x
Autor:
soniq
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
Pri skúmaní informovanosti o antikoncepcii používanej mladými ľuďmi navštevujúcimi Obchodnú fakultu Ekonomickej univerzity, ktorých vek bol medzi 20. – 26. rokom sme dospeli k týmto základným záverom:
- priemerný vek kedy začínajú mladí ľudia so sexom je medzi 17. a 18. rokom,
- medzi najpoužívanejšie typy antikoncepcie patria tabletky (60%) a prezervatívy (56%),
- pri výbere ochrany pred nechceným počatím sa opýtaní najviac spoliehajú na odporúčania od lekára alebo zvažujú štatistické spoľahlivosti jednotlivých druhov,
- cena antikoncepcie ku podivu nepatrí k dôležitým faktorom výberu – väčší dôraz respondenti kladú na zdravie, aj keď až 60% opýtaných sa finančne nepodieľa na kúpe antikoncepcie,
- pri rozhodnutiach o používaní či nepoužívaním tabletiek sa nevyskytujú štatisticky významné rozdiely medzi pohlaviami, avšak pri používaní prezervatívov sa vyskytujú významné rozdiely t.j. ženy sa vo väčšej miere prikláňajú k používaniu inej ochrany a mužom stačia aj prezervatívy.

Kľúčové slová:

antikoncepcia

výskum trhu

statgraphics

ANOVA

Kruskal-Wallis

Wilcoxon

Krížové tabuľky


O súboroch cookie na tejto stránke

Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.

Nastavenia Povoliť všetko