Popis:
Manažérske zhrnutie
Táto výskumná práca sa zameriava na preskúmanie a zistenie základných údajov týkajúcich sa nákupu, predajnosti, obľúbenosti a záujmu zákazníkov o niektoré zo základných druhov klenotov a klenotníckych predmetov.
Práca skúma základné postoje zákazníkov ku klenotom, hodnotí ich obľúbenosť, rozdelením klenotov do niekoľkých hlavných oblastí. Ďalej sa zameriava na zodpovedania základných otázok súvisiacich s nakupovaním klenotov, hodnotí hlavné alternatívy, nákupných miest, najčastejšie určenie nakupovaných klenotov. Práca tiež porovnáva aké vlastnosti sú pre kupujúcich pri nákupe klenotov pri nákupe dôležité, a ktoré menej.
Jednou z oblastí skúmania je tiež zistenie, akú sumu sú zákazníci ochotní zaplatiť za klenoty pri jednorazovom nákupe. Pričom sa tiež zisťovalo, či sú tieto rozdiely významné a ovplyvnené regionálnou príslušnosťou.
Kľúčové slová:
Výskum trhu
klenoty
Obsah:
- Manažérske zhrnutie 2
Účel prieskumu 4
Metodika prieskumu 4
Výsledky prieskumu 5
Frekvenčné štatistiky 5
Sumárne štatistiky 9
Krížové tabuľky 9
Wilcoxove testy 10
Analýza rozptylu 11
Závery a odporúčania 12
Výpočet veľkosti vzorky 13
Prílohy 14
Príloha 1 Vzor dotazníka 14
Príloha 2 Kódovaný dotazník 15
Príloha 3 Krížové tabuľky 16
Príloha 4 Wilcoxove testy 17
Príloha 5 Analýza rozptylu 20