Popis:
Úvod
Preferenciami pri výbere dovolenky u študentov sa venuje mnoho cestovných kancelárií, no nie vždy je to presne to, čo si daný klient predstavuje, často sa stáva, že práve študenti sú tými najnáročnejšími zákazníkmi a je v celku ťažké vyhovieť ich potrebám a požiadavkám.
Teoretickej časti sme sa venovali za pomoci knižných publikácií a internetových zdrojov priblížiť danú problematiku. V praktickej časti práce sme využívali metódu prieskumu, pri ktorej sme využíval formu dotazníka. Výsledné informácie sme následne premenili na percentuálne hodnoty, kvôli lepšej čitateľnosti a priehľadnosti sme výsledné hodnoty znázornili pomocou grafov a tabuliek.
Hlavným cieľom práce je vysvetliť základne pojmy v cestovnom ruchu. Zistiť čo najviac informácií o potrebách študentov a následne odporučiť najvhodnejšie riešenie pre cestovné kancelárie.
Úlohou práce je zozbieranie všetkých potrebných informácií, o študentoch a ich potrebách pri voľbe dovolenky, ktoré mi tak umožnia podať vhodné odporúčania cestovným kanceláriám pre túto vekovú skupinu ľudí. Odporučiť to, čo je študentom najviac „po chuti“. Od výberu destinácie , spôsobu dopravy, typu ubytovania, druhu stravy až po využitie času stráveného na dovolenke.
Kľúčové slová:
Metodológia soc. výskumu
dotazník
hypotézy
dovolenka
cestovná kancelária
seminárna práca
Obsah:
- Teoretické východiská
Cestovný ruch
Formy cestovného ruchu
Vybrané pojmy z cestovného ruchu
Dovolenka
Metodologická časť
Výskumný problém
Prieskumná vzorka
Prieskumné metódy
Dotazník
Zdroje: