Popis:
Podnik potrebuje vedieť, ako zákazník prijíma jeho výrobky, aké problémy má, ktoré by on mohol vyriešiť, prípadne so svojimi kompetenciami aké problémy iných zákazníkov by mohol riešiť v budúcnosti (nové trhy).
Tieto dôležité informácie môže získať priamo od zákazníka, a to dvoma spôsobmi: priamym predajným kontaktom alebo rozhovormi na výstavách/veľtrhoch. Pri týchto rozhovoroch už zákazník nie je prostým prijímateľom informácií, ale sa mení na zdroj informácií pre podnik.
Výstavy znamenajú komunikáciu
Výstavy poskytujú oproti ostatným médiám jedinečnú výhodu - cieleným nasadením všetkých komunikačných nástrojov viesť rozhovor so zákazníkom.
Nevýhodou výstav je, že sa na nich prezentuje rovnako aj naša konkurencia. Na druhej strane poskytujú možnosť pozitívne sa od konkurencie odlíšiť - nie nákladne vybaveným stánkom s mnohými svetelnými a zvukovými efektmi, ale skôr stánkom, ktorý podporuje komunikáciu. Výstavný stánok by mal poskytovať zákazníkovi možnosť pre otvorený dialóg v uvoľnenej, neformálnej atmosfére, z ktorej sa mu nechce tak skoro odísť. Cieľom je "vtiahnuť" zákazníka do stánku, spraviť z neho stredobod. Takto sa vystavovateľ môže od zákazníka dozvedieť postrehy, ktoré mu ukážu tajné "dvierka", cez ktoré môže efektívne posunúť ďalej informácie o vlastných produktoch (výrobkoch/službách).
Kľúčové slová:
výstava
marketing
predaj
komunikácia
rozpočet
expozícia
Obsah:
- Výstavy znamenajú komunikáciu
PREDSTAVENIE SPOLOČNOSTI AUTOPOLIS, s.r.o.
Informácie o výstave
Odborná spolupráca:
Mediálni partneri:
Zhrnutie minulého ročníka:
Informácie o výstavisku
Ciele účasti
Stanovenie rozpočtu na účasť na výstave
Náklady na účasť na výstave
Technická realizácia expozície
Reklamná koncepcia
Styk s verejnosťou a tlačová koncepcia
Kontrola úspešnosti účasti na výstave
Záverečná správa