Vývin hry v období od 3. - 6. rokov - Hra a hračka
«»
Prípona
.doc |
Typ
seminárna práca |
Stiahnuté
10 x |
Veľkosť
0,1 MB |
Jazyk
slovenský |
ID projektu
2682 |
Posledná úprava
05.03.2017 |
Zobrazené
2 638 x |
Autor:
- |
Zdieľaj na Facebooku |
Detaily projektu |
Popis:
Hra je vedúcou, dominantnou činnosťou v predškolskom veku. Hra sa však uplatňuje aj u školákov, pubescentov i adolescentov. Hrajú sa dokonca aj dospelí.
Na prvý pohľad je zrejmé, že hra je jednoduchá činnosť. Najčastejšie sa pokladá za protiklad cieľavedomého, plánovitého a užitočného zamestnania
Kľúčové slová:
hra
hračka
vývin hry
potreby dieťaťa
získavanie skúseností
sociálna interakcia
psychické prejavy
hračka
Obsah:
- Hra ako špecifická činnosť
Hra ako vyjadrenie potrieb dieťaťa
Hra ako zábava a uvoľnenie
Hra ako špecifická forma poznávania a získavania skúseností
Hra ako vyjadrenie vývinových štádií života dieťaťa
Hra ako špecifický spôsob sociálnej interakcie
Hra ako komplexný psychický prejav
Hračka
Delenie:
Znaky hračiek:
Funkcie hračky:
Zdroje:
- Pedagogická psychológia, Slovenské pedagogické nakladateľstvo Bratislava 1986
- Pedagogika predškolského veku, Slovenské pedagogické nakladateľstvo v Bratislave 1977
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.