Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 057   projektov
0 nových

Vývoj ceny umeleckých predmetov na trhu výtvarného umenia

«»
Prípona
.doc
Typ
seminárna práca
Stiahnuté
0 x
Veľkosť
0,1 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
6779
Posledná úprava
12.08.2018
Zobrazené
1 491 x
Autor:
gabistar
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
Cena

- ostatné prvky mark. mixu prinášajú náklady, len cena zisk; zákl. mark. cieľ: maxim. zisku
- marketéri robia rôzne cenové taktiky, presadiť sa na trhu možno aj pomocou nižšej ceny
- keď sa zvýši objem predaja -> hromadná výroba -> úspora na nákladoch -> zníženie ceny
- agresívna tvorba cien (firmy, kt. majú najnižšie náklady)
- spotrebiteľ sa zdá prídavných služieb -> nižšia cena -> zhromadnenie výroby
- cenu síce neznížime, ale poradíme spotrebiteľovi, ako minimalizovať sv. náklady

- nedostatky pri tv. cien: príliš nákladovo orientovaná; ceny neodrážajú v časovom súlade zmeny, kt. na trhu nastávajú; ceny sa často stanovujú bez ohľadu na ostatné prvky MM,; málo diferencované v závislosti od sortimentu produktu

Kľúčové slová:

aukcia

dražobný poriadok

doporučená cena

vývoj cien

cena

náklady

cenový precedens

vyvolávacia cena

výtvarné umenie



Obsah:
  • Úvod
    Vývoj cien výtvarného umenia na trhu SR vo vybranej aukčnej spoločnosti
    Aukčná abeceda
    Aukcia
    Aukčná provízia
    Aukčné potvrdenie
    Aukčná sieň
    Cenový precedens
    Dražobný poriadok
    Doporučená cena
    Navýšenie
    Písomný limit
    Platenie
    Podlimitná cena
    Telefonická dražba
    Vyvolávacia cena
    Top ten najvyššie vydražených diel v rokoch 1997- 2002
    Zberatelia nevedia riskovať
    Použitá literatúra

Zdroje:
  • Interné materiály aukčného domu SOGA
  • Marketingové aplikácie, doc. Ing. Jozef Čimo, CSc. a kolektív, EKONÓM 2002
  • http://www.narodnaobroda.sk/
O súboroch cookie na tejto stránke

Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.

Nastavenia Povoliť všetko